Search here:
 

Blog

K Vánocům a novému roku přirozeně patří atmosféra pohody a přání všeho dobrého, například formou posílání PF. Je standardní, že takto činí i firmy směrem ke svým zákazníkům – kromě vyjádření poděkování za přízeň jde svým způsobem i o marketingový nástroj. Spolu s otázkou jakou by měl mít vhodnou formu (zpravidla jde o hromadný mailing) se pojďme podívat i otázku, kdy je nejvhodnější tato hromadná PF posílat – nechme mluvit reálná data.

Kolik z návštěvníků stránek lékaře se přímo objedná na konzultaci? 1-2 %? Možná 5 %, pokud máte vyladěný konverzní proces. Zbývajících 95 % ovšem není odpad, jsou to většinou pořád potenciální pacienti, jen v jiné fázi rozhodovacího procesu. Většina webových stránek lékařů a klinik se ovšem zaměřuje právě jen na tu velmi malou část svých návštěvníků – na lidi rozhodnuté podstoupit konkrétní zákrok a hledající už jen lékaře, který by zákrok provedl. Přitom optikou této malé skupiny pak často měří nejen výkon vlastních stránek, ale i výkon online zdrojů, se kterými lékaři nějak pracují. To je ovšem jako bychom měřili výkon hráčů v hokejovém týmu jen podle střelených branek.