Search here:
 

Blog

Každý, kdo se touží stát úspěšným lékařem, by měl mít vedle medicínského vzdělání a potřebných odborných dovedností, dovednosti také komunikační. Umění komunikace se může zdát samozřejmé, obvykle však jen do momentu, kdy dojde k prvnímu nedorozumění.

Chcete ovládnout tuto klíčovou složku vztahu s pacientem?

V našem článku zjistíte, jak na to.

Spokojenost a hodnocení pacientů je jedním z klíčových ukazatelů toho, co je potřeba v péči o ně zlepšit, a co je naopak důvodem jejich spokojenosti a tím i opakovaných návštěv. Způsobů, jak získat pacientská hodnocení je celá řada. Jestliže vás do dnes názory pacientů spíše nezajímaly, zkuste to přehodnotit. V následujících řádcích vám řekneme proč.

Také si každoročně dáváte předsevzetí, že budete více číst, ale nedaří se vám naplnit? To je ovšem velká škoda! Máme pro vás totiž tip na knihu, která může docela výrazně pozměnit optiku, kterou nahlížíte na svět. Lépe řečeno vám ukáže, jak moc se mýlíte, když se domníváte, že máte svůj život a všechna svá rozhodnutí pod kontrolou.

Snad každý provozovatel zdravotnického zařízení, které funguje díky přísunu nových pacientů, si čas od času láme hlavu tím, jak je oslovit a zaujmout tak, aby chtěli vzít za kliku právě jeho ordinace, nikoliv té od konkurence. Ať už jste reprodukční klinika, stomatologie, nebo biochemická laboratoř, jsou určité ověřené postupy, na které je dobré nezapomínat.