Hledáme: Senior Digital Marketing Consultant / Account Manager

Jsme digitální agentura z Prahy. Náš tým je velký tak akorát, aby se jednou za čas poskládal do 4 aut a vyrazil společně na výlet. Kanceláře máme na Smíchově, ale všichni se tam scházíme jen občas. Homeoffice byl totiž u nás doma dávno předtím, než se stal módou a...

Nový klient: FertiCare Prague

Nový klient: FertiCare Prague

Na poli online marketingu pro obor asistované reprodukce představujeme nového klienta: Tým MUDr. Petra Uhra, pro který již dlouhodobě pracujeme, otevřel na začátku roku 2018 v Praze kliniku FertiCare Prague a Atweb se kromě vývoje webu stará o kompletní online...

SMX London 2017

SMX London 2017

Na konci května se Atweb zúčastnil jedné z nejprestižnějších evropských konferencí věnujících se online marketingu – SMX London. Konference je tradičně dvoudenní, letos byly přednášky rozděleny do čtyř tematických linií (SEO, Paid Search, SMX Advanced a...

Měření efektivity videoreklamy na Youtube/Facebooku: VENI + VIDI = VICI

Měření efektivity videoreklamy na Youtube/Facebooku: VENI + VIDI = VICI

Videoinzerce v rámci programatických reklamních systémů je stále populárnější formou online propagace (od PPC sítě Google Adwords pro zobrazení na Youtube přes videoinzerci na Facebooku až po méně používané systémy). Otázka je, jak tuto reklamu měřit a vyhodnocovat...

Videa – víte, kdo jsou vaši diváci?

Videa – víte, kdo jsou vaši diváci?

Možná se vám to už také stalo: jedno z videí, co jste umístili na Youtube, začalo trhat firemní rekordy ve sledovanosti a vy jste si mnuli ruce, jak se vám konečně zadařil virální marketing. Jenže víte opravdu, kdo se na vaše videa dívá? Podobnou zkušeností jsme si...

Kdy a jak je nejlepší poslat hromadný PF newsletter?

Kdy a jak je nejlepší poslat hromadný PF newsletter?

K Vánocům a novému roku přirozeně patří atmosféra pohody a přání všeho dobrého, například formou posílání PF. Je standardní, že takto činí i firmy směrem ke svým zákazníkům – kromě vyjádření poděkování za přízeň jde svým způsobem i o marketingový nástroj. Spolu...

Asistované konverze v dlouhém rozhodovacím procesu

Asistované konverze v dlouhém rozhodovacím procesu

Kolik z návštěvníků stránek lékaře se přímo objedná na konzultaci? 1-2%? Možná 5%, pokud máte vyladěný konverzní proces. Zbývajících 95% ovšem není odpad, jsou to většinou pořád potenciální pacienti, jen v jiné fázi rozhodovacího procesu. Většina webových...

Marketing Festival 2016

Marketing Festival 2016

Ani letos jsme nechyběli na Marketing Festivalu – na jedné z největších marketingových konferencí v Česku.  

Získali jsme certifikaci pro Google Adwords

Získali jsme certifikaci pro Google Adwords

PPC reklamy pro vás úspěšně spravujeme už několik let. Od teď budete nejen v šikovných rukách, ale i certifikovaných.Certifikace Google Adwords je profesionální akreditace nabízená společností Google a získá se po úspěšném absolvování zkoušek sestávajících z 200...